TV reclame

 

Centrum Promotion Belfeld heeft een TV reclame systeem (narrowcasting) voor de CPB leden ontwikkeld.
Narrowcasting staat voor communicatie via een tv-scherm in de winkel.

Het concept heet CPB TV reclame en is speciaal gericht voor het maken van eigen reclames en of boodschappen die de winkelier door wilt geven aan de klant.
Het bestaat uit een tv-scherm en een systeem waarmee het CPB lid hun eigen presentatie's kunnen maken.
Op het scherm kunnen bijvoorbeeld aanbiedingen en sfeerfoto's getoond worden.

Omzet vergroten
Elke ondernemer is op zoek naar mogelijkheden om zijn omzet te vergroten. De praktijk heeft inmiddels wel uitgewezen dat communiceren via beeldschermen werkt.

 

Informeren en inspireren
Aanbiedingen, nieuws, activiteiten, innovaties, medewerker van de maand, het weer of het weekmenu; er zijn geen grenzen aan de informatie als het om narrowcasting gaat.

Hoe werkt het
De vestiging wordt ingericht met een LCD scherm.
Aan deze LCD hangt een Powerpoint player die verbonden zit met het internet.
Deze Powerpoint player maakt het mogelijk powerpoint bestanden af te spelen die op afstand gevoed worden.
Zo kunnen we dus realtime aanpassingen maken binnen de presentatie en nieuwe bestanden toevoegen.
De presentaties worden door u zelf gemaakt en via het internet verstuurd naar de CPB website.
Hier worden alle bestanden verzameld en wordt iedere dag twee keer geupdate naar de computers die in de winkels staan.
De Powerpoint player haalt deze bestanden binnen en schrijft ze weg naar de harde schijf van de player.
Dus mocht er een storing op het internet optreden, de presentatie blijft altijd doordraaien.

CPB leden kunnen per dag de presentatie aanpassen en uploaden naar de cpb website.
Niet leden mogen 2 keer per maand de presentaie aanpassen en doorsturen naar een bepaald email adres.

Heeft u interesse, neem dan gerust contact op. 

Centrum Promotion Belfeld 2017